22 Feb

جشنواره اسفندانه نتساپس!

بزرگترین جشنواره فروش نتساپس در سال ۱۳۹۵ برای سرویس های میزبانی وب و طراحی وب آغاز شد.

این فروش ویژه شامل دو بخش می شود که بخشی از آن برای مشتریان فعلی و قدیمی شرکت در نظر گرفته شده و بخش دیگر آن برای کسانی است که می خواهند یک سرویس جدید از ما تهیه کنند.

اسفندانه مشتریان قدیمی

اگر شما از مشتریان قدیمی شرکت هستید، می توانید سرویس های دوره ای خود را (مانند سرویس میزبانی وب و سرویس وب جت) در اسفند ماه، دو ساله، تمدید کنید. در این صورت، سرویس شما به صورت خودکار، سه ساله تمدید خواهد شد.

لطفا دقت کنید که اگر سرویس جاری شما در اسفند خاتمه نمی یابد و تاریخ انقضاء آن فرضا سال آینده است، همچنان می توانید از این فرصت استفاده کرده و سرویس شما از تاریخ انقضاء فعلی، به مدت سه سال تمدید خواهد شد.

برای استفاده از این فرصت ویژه، لطفا با شرکت تماس حاصل فرمایید تا اقدامات لازم برای تمدید سرویس شما انجام شود. ضمن اینکه می توانید درخواست خود را در پورتال مشتریان، تیکت کنید تا کارها سریع تر انجام شود.

اسفندانه برای سرویس های جدید

شما چه از مشتریان قدیمی شرکت باشید و چه تازگی با نتساپس آشنا شده باشید، می توانید سرویس جدید خود را به صورت دوساله سفارش دهید و سیستم به صورت خودکار، هزینه یک سال آن را برای شما حساب خواهد کرد. در واقع بر روی تمام سرویس های میزبانی وب و سایت ساز وب چت، ۵۰ درصد تخفیف ویژه دریافت خواهید نمود.

این جشنواره شامل چه خدماتی می شود؟

این جشنواره شامل کلیه سرویس های میزبانی وب اشتراکی (هاستینگ شرکتی، هاستینگ وردپرس، هاستینگ ارزان قیمت، هاستینگ ویندوز و سرویس های قدیمی)، سرویس های سرور مجازی و سرویس طراحی سایت با سایت ساز وب جت (به صورت سلف سرویس) می شود. آنچه که شامل این جشنواره نمی شود، سرویس های نمایندگی، خدمات ثبت و تمدید دامنه و سرویس های طراحی سایت (به غیر از خود محصول وب جت) می باشد.

برای استفاده از این جشنواره چه کار کنم؟

اگر قصد تمدید سرویس های فعلی خود را دارید، لطفا در پورتال مشتریان تیکت بزنید و سرویسی که قصد تمدید دو ساله ی آن را دارید، معرفی کنید تا آن را سه ساله برای شما تمدید کنیم. ضمن اینکه می توانید تلفنی هم درخواست خود را اعلام کنید ولی طبق معمول، درخواست های تیکتی سریع تر رسیدگی خواهند شد. اگر هم می خواهید سرویس جدیدی سفارش دهید، آن را در وب سایت دو ساله سفارش دهید، و در هنگام پرداخت صورت حساب از کوپن تخفیف “ESFAND95” استفاده کنید تا یک سال آن رایگان شود.

اگر نظر یا پیشنهادی داشتید، بسیار خوشحال خواهیم شد که آن را با ما در میان بگذارید. و در پایان، لطفا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دنبال کردن ما در اینستاگرام      عضویت در کانال تلگرام شرکت

Share this

نظر شما چیست؟