14 May

شرحی اجمالی بر تازه های پشتیبانان شبکه

دامنه جدید چهار کاراکتری

شاید به نظر خیلی مهم نیاید اما از دامنه netsups.com به دامنه nsup.com کوچ کردیم. دلیل آن یکی این بود که با استفاده از نام کوتاه تر و آسان تر، سایت راحت تر قابل دسترس باشد، دیگری اینکه از برای بحث های مربوط به SEO و موتورهای جستجو شرایط مساعد تری داشته باشیم و در نهایت اینکه کمی هم با دامنه چهار کاراکتری خود، فخر فروشی کنیم! طبق آمار ICANN دیگر هیچ دامنه ۴ کاراکتری با پسوند دات کام در دنیا باقی نمانده و ما یکی از این دامنه ها را برای سایت شرکت استفاده کرده ایم!

خدمات و سرویس های جدید

این بخش یکی از جذاب ترین تازه های پشتیبانان شبکه است. اول اینکه رویکرد ارائه خدمات را از سرویس های ساده و عمومی به سرویس های خاص و هدفمند تغییر دادیم. ما قبلا صرفا سرویس های میزبانی اشتراکی ویندوز و لینوکس ارائه می دادیم اما اکنون نحوه تعریف پلن ها را به شرکتی، وردپرس و ارزان قیمت تغییر داده ایم. با این کار می توانیم با بهینه ترین قیمت، بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه داده و ضمنا در انتخاب سرویس نیز به آنها کمک کنیم.

علاوه بر تغییر ماهیت پلن های شرکت، سرویس های جدیدی از جمله سرور مجازی، سرویس های جذاب نمایندگی و سرویس ایمیل شرکتی را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده ایم که هر کدام داستان خود را دارند.

Share this

نظر شما چیست؟