لطفا چند ثانیه صبر کنید در حال دریافت محتوای صفحه... ظاهرا سرعت اینترنت مناسب نیست! هرچه دریافت شده را نمایش بده!

افزایش سرعت وب سایت

برای سریع تر لود شدن وب سایت روی سرورهای اشتراکی، مجموعه ای از اقدامات را می توان انجام داد. برخی از این اقدامات تنظیمات سروری است و برخی دیگر، تنظیماتی است که توسط طراح و مالک سایت باید اعمال شود. البته که ما در بخش دوم هم شما را تنها نمی گذاریم. اینها بخشی از فعالیت های ماست که کمک می کند سایت سریع تری داشته باشید:

شبکه ای سریع و پهنای باید بالا

سرورهای اختصاصی ما در تهران و در دیتاسنتر برج میلاد با پهنای باند بسیار بالا قرار گرفته اند. لطفا توجه کنید که این سرعت بالا، برای سایت هایی است که مخاطب ایرانی دارند. اگر وب سایت شما صرفا مخاطب خارجی دارد، توصیه می کنیم که برای سایت خود، سرور مجازی خارج از ایران تهیه کنید. اما برای سایت هایی که مخاطب ایرانی دارند، این دیتاسنتر بهترین و سریع ترین گزینه است.

سخت افزارهای به روز و قوی

ما همواره از بهترین سخت افزارهای ممکن برای ارائه خدمات هاستینگ خود استفاده می کنیم. CPU های Xeon، رم بالای ۶۴ گیگ و هاردهای سریع SAS یا SSD. ضمن اینکه ما همواره مراقب توازن سخت افزار و تعداد سایت های روی سرور هستیم. هیچ گاه سرورهای اشتراکی ما اصطلاحا Overload نمی شوند. همیشه منابع آزاد فراوان روی سرور وجود دارد.

امنیت بالای سرورها

شاید برای شما جالب باشد که امنیت بالا چه تاثیری بر روی عملکرد وب سایت دارد. ما در حین طراحی سیستم امنیتی اختصاصی نتساپس، تحقیقی جالب انجام دادیم. ما متوجه شدیم که بیش از ۵۰ درصد از ترافیک روی سایت ها به واسطه فعالیت های مخرب، Bot ها و اسپم ها می باشد. بعد از فعال سازی سیستم امنیتی و پس از بسته شدن آی پی های مخرب، متوجه کاهش ترافیک ۳۰ الی ۴۰ درصدی ترافیک روی کل سرور شدیم. ضمن اینکه منابع سخت افزاری سرورها نیز به شکل چشمگیری آزاد شدند. این پهنای باید و منابع سخت افزاری، آزاد شده، کمک شایانی به افزایش سرعت لود شدن سایت شما می کند.

بهینه سازی سرورها برای لود سریع سایت شما

بر روی سرورهای ما، امکاناتی نظیر GZIP، Cache، Keep Alive، تنظیمات Expires headers و … فعال و به درستی اعمال شده اند. ضمن اینکه اگر از وردپرس برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کرده باشید، ما به شما کمک می کنیم که سرعت لود سایت خود را حتی سریع تر هم بکنید. ما تجربیات بسیار ارزنده ای در زمینه وردپرس داریم و در بالاترین سطوح بین المللی به ارائه خدمات مرتبط با وردپرس پرداخته ایم. این تجربیات را در صورت تمایل شما، در اختیارتان قرار خواهیم داد…


اگر سوال بی پاسخی در رابطه با سرعت هاست های اشتراکی ما دارید، حتما با ما تماس بگیرید