لطفا چند ثانیه صبر کنید در حال دریافت محتوای صفحه... ظاهرا سرعت اینترنت مناسب نیست! هرچه دریافت شده را نمایش بده!

میزبانی وب برای حرفه ای ها

میزبانی وب حرفه ای برای کسانی است که وب سایتی پر بازدید دارند ولی به هر دلیل تمایل به استفاده از سرور اختصاصی یا سرور مجازی ندارند. در واقع این پلن ها به نوعی جایگزینی برای سایت های پرمصرفی است که می خواهند از سرور های میزبانی وب اشتراکی استفاده کنند.

null
null

منابع سخت افزاری

ویژگی خاص پلن های میزبانی حرفه ای این است که از نظر منابع سرور از جمله میزان استفاده از RAM و CPU، کمترین محدودیت های ممکن برای هاست اشتراکی را دارند.
انتخاب سیستم عامل
انتخاب سیستم عامل

تنوع خدمات

در سرویس های میزبانی وب حرفه ای، شما امکان انتخاب بین سیستم عامل لینوکس یا ویندوز را دارید. این گزینه برای کسانی که سایت ایشان با زبان برنامه نویسی دات نت یا PHP نوشته شده است، بسیار اهمیت دارد.
سرعت و پایداری
سرعت و پایداری

سرعت و پایداری

سایت شما بر روی سرورهای حرفه ای ما سریع بارگذاری می شود زیرا به هر سایت بخش مناسبی از پردازنده و حافظه رَم اختصاص داده می شود. ضمن اینکه با توجه به ساختار مالتی سرور این خدمات، پایداری خدمات نیز بسیار بالاست.
امنیت بالا
امنیت بالا

امنیت بالا

ما با بیش از ۱۶ سال تجربه و رعایت کلیه اصول امنیتی بر روی سرورهای خود، سایت شما را امن و مطمئن نگهداری می کنیم. ضمن اینکه ساختار مالتی سرور این خدمات باعث امن تر شدن سرویس ها می شود.
میزبانی وب لینوکس
پلن های لینوکس
این سرویس ها برای کسانی که سایت
آنها با زبان PHP نوشته شده است
ایده آل هستند.
مشاهده پلن ها
میزبانی وب ویندوز
پلن های ویندوز
این سرویس ها برای کسانی که سایت
آنها با زبان .NET نوشته شده است
ایده آل هستند.
مشاهده پلن ها

مناسب برای سایت های پر بازدید و پر مصرف

ما با ارائه این خدمات، کامل ترین امکانات میزبانی وب را به شما تقدیم می کنیم. شما می توانید بین سیستم عامل های لینوکس یا سیستم عامل های  ویندوز انتخاب کنید سپس وب سایت خود را با هر زبان برنامه نویسی یا اپلیکشنی راه اندازی نمایید. ضمن اینکه امکانات کاملی برای استفاده از ایمیل و … به شما ارائه می شود.