31 May

راه اندازی فروم برای نتساپسی ها

یکی از اولویت های مهم نتساپس در سال ۹۵، تعامل بیشتر با هم فکران مان است. برای همین، بالاخره بعد از سال ها فروم خود را راه اندازی کردیم! سال ها بود که در فکر راه اندازی فرومی برای نتساپسی ها بودم اما هرگز فرصت نشد که این ایده را عملی کنم. با تشکر از قابلیت های دوست داشتنی وردپرس، بالاخره این اتفاق افتاد و فروم ما هم راه اندازی شد.

چرا فروم؟

در یک جمله: برای ارتباط بهتر. برنامه این است که در این فروم، ما و مشتریان شرکت و علاقه مندان تکنولوژی و عاشقان وردپرس و برنامه نویسان دور هم جمع شویم، ایده های خود را مطرح کنیم و یکدیگر را راهنمایی کرده و از هم چیزهای جدید یاد بگیریم.

هدف دیگری که داریم، این است که کاربران بتوانند با مطالعه پاسخ های ارائه شده به مشکلات کاربران قبلی، راه حل مشکل یا سوال خود را زودتر پیدا کنند.

در واقع می خواهیم از قالب یک شرکت تجاری خشک و مستبد خارج شده و تبدیل به یک اجتماع مجازی شویم. به قول دوستی که همیشه می گفت: “When the Community Succeeds, We Succeed”.

چه کسانی می توانند عضو فروم شوند؟

همه می توانند! محدودیتی در عضویت در فروم وجود ندارد. شما چه مشتری شرکت باشید، چه یک برنامه نویس مستقل و حتی از همکاران ما در شرکت های دیگر، می توانید عضو فروم شوید و ما از داشتن شما در کنار خود، افتخار خواهیم کرد.

قرعه کشی، جایزه، کوپن خرید و چیزای مجانی باحال!

ما هر ماه (شایدم هر هفته) بین کسانی که به تازگی عضو فروم شدند، قرعه کشی می کنیم و به برنده (شایدم برندگان) هدیه می دهیم. مسلما بنز و بی ام دبلیو جایزه نمی دهیم ولی هدایای ما شامل گجت های کاربردی و چیزهایی که مورد علاقه دوست داران تکنولوژی باشد، هستند.

ضمنا به کسانی که بیشترین کمک را به سایرین کرده اند یا فعالیت خوبی در فروم داشته اند، جوایزی برای تشکر تقدیم خواهیم کرد. ضمنا یک سری آیتم های دیجیتالی رایگان هم برای اعضای فروم تهیه می کنیم که بتوانند به سادگی و با سرعت دانلود کنند و در پروژه هایشان از آنها استفاده کنند.

در نهایت، به صورت اتفاقی یک سری کوپن های خرید یک بار مصرف هم در فروم می گذاریم. پس اگر به محصولات ما علاقه دارید، زودتر عضو شوید تا قبل از دیگران کدهای تخفیف استفاده نشده را به دست بیاورید! 🙂

ثبت نام در فروم

Share this

نظر شما چیست؟