لطفا چند ثانیه صبر کنید در حال دریافت محتوای صفحه... ظاهرا سرعت اینترنت مناسب نیست! هرچه دریافت شده را نمایش بده!
میزبانی وب رایگان

میزبانی وب رایگان

یک برش هاستینگ رایگان، هدیه ما به کسب و کارهای نوپا! اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و می خواهید وب سایتی داشته باشید، می توانید از هاست مجانی نتساپس استفاده کنید!

یک گیگ فضای وب بر روی سرور لینوکسی، با همان کیفیت هاست حرفه ای نتساپس، به مدت شش ماه، به صورت هدیه در اختیار شماست.

ارتقاء هاست

قابل ارتقاء

شما هر زمان که بخواهید می توانید این پلن را به یکی از پلن های شرکتی و حرفه ای ارتقاء دهید. بنابراین محدود به امکانات این سرویس نخواهید بود.

سرعت بالای هاست

سرعت و کیفیت مناسب

کیفیت این سرویس ها نیز مانند تمام خدمات شرکت مانیتور شده و در سطح عالی نگهداری می شود. در واقع این سرویس پیش نمایشی از خدمات شرکتی ما است.

دامنه شخصی

دامنه شخصی خودتان

برخلاف روال هاست رایگان، با این سرویس شما می توانید از نام دامنه اختصاصی خودتان استفاده کنید. حتی اگر آن دامنه را نزد ما ثبت نکرده باشید!

فضای میزبانی وب

یک گیگ فضای وب

ما به شما یک گیگابایت فضای وب رایگان می دهیم تا وب سایت خود را بر روی آن قرار داده، ایمیل های خود را در وب میل چک کرده و یا از بانک های اطلاعاتی استفاده کنید.

محدودیت های این سرویس

محدودیت در پشتیبانی

با توجه به مجانی بودن هاستینگ رایگان، طبیعی است که اولویت اول شرکت در هنگام ارائه خدمات پشتیبانی، مشتریانی است که هزینه سرویس خود را پرداخت کرده اند.

محدودیت در استفاده از منابع

این سرویس برای سایت هایی در نظر گرفته شده است که لود زیادی را به سرورهای ما تحمیل نکنند. اگر سایت شما مصرف بالایی داشته باشد، ما از شما خواهیم خواست که سرویس خود را به یک هاست حرفه ای ارتقاء دهید.

فقط شرکت های ثبت شده و رسمی

هاست رایگان تنها به شرکت های رسمی و کسب و کارهای ثبت شده ارائه می شود. بنابراین اگر شما می خواهید سایت شخصی خود را راه اندازی کنید، این سرویس مناسب شما نیست.

مادام العمر نبودن سرویس

هاستینگ رایگان به صورت مادام العمر ارائه نمی شود و در صورت رضایت شما از خدمات شرکت، پس از سه الی شش ماه باید سرویس خود را به یک میزبانی وب حرفه ای ارتفاء دهید.

اقدام برای دریافت میزبانی رایگان

اگر کلیه شرایط فوق را دارید و می خواهید از سرویس میزبانی وب رایگان ما استفاده کنید، روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم درخواست را تکمیل نمایید: