22 Aug

معرفی اَبَر تخفیف های نتساپس

از این پس با پیگیری و دنبال کردن نتساپس در شبکه های اجتماعی، با واژه ای جدید با نام اَبَر تخفیف مواجه خواهید شد. ابر تخفیف های ما تنها از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام شرکت اعلام می شوند. نحوه کار آنها به این شکل است که شما با استفاده از کوپن های تخفیف اعلام شده، می توانید سرویس اعلام شده را “تقریبا” رایگان تهیه نمایید…

چرا اَبَر تخفیف؟

ما با این کار دو هدف داریم. اول اینکه برای صفحات شرکت در شبکه های مجازی، جذابیت بیشتری ایجاد کنیم. این ابر تخفیف ها فرصتی بی نظیر هستند که بتوانید سرویس مورد نظر خود را تقریبا رایگان تهیه کنید. تنها کاری که برای به دست آوردن این فرصت ها باید انجام دهید این است که عضو کانال تلگرام شرکت شده یا صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید. هدف دوم هم نوعی قدردانی از مشتریان وفادار شرکت است که در همه حال طی سال های گذشته ما را حمایت کردند…

چرا تقریبا رایگان؟ خوب کلا مجانی اش می کردید!

برای اینکه این سرویس را کلا مجانی ارائه ندیم، یک دلیل داشتیم. آن هم اینکه تنها کسانی که نیاز به استفاده از آن سرویس دارند، برای تهیه آن اقدام کنند. مطمئنا اگر سرویس کلا رایگان بود، حتی کسی که نمی دانست هاستینگ چیست و به چه کار اش می آید هم برای تهیه آن اقدام می کرد!

شرایط استفاده از آن چیست؟

شرایط ساده است. این ابر تخفیف ها چند ویژگی دارند:

  • اول اینکه تنها یک روز اعتبار دارند. یعنی در همان روزی که اعلام می شود، می بایست نسبت به تهیه آن اقدام کنید وگرنه کوپن تخفیف آن، باطل می شود.
  • دوم اینکه حداکثر ۵ نفر می توانند از آن استفاده کنند. ضمن اینکه یک نفر نمی تواند بیش از یک سرویس با آن کد تهیه کند.
  • سوم اینکه هر کس زودتر اقدام کند، کوپن برای او می شود. پس اگر کسی ششمین نفری باشد که اقدام می کند، کوپن دیگر اعتبار نخواهد داشت.
  • چهارم اینکه، کوپن ها فقط و فقط در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام شرکت اعلام می شوند. پس لطفا هم اکنون برای عضویت و دنبال کردن ما اقدام کنید.
  • پنجم هم اینکه این کوپن ها برای سرویس های یک ساله معتبرند. فرضا شما نمی توانید با یک کوپن ابر تخفیف، دامنه ای را ۵ ساله ثبت کنید.

پس، لطفا زودتر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و حواستان هم به پُست ها و مطالب ارسالی ما باشد تا بتوانید قبل از دیگران از این سرویس ها مطلع شده و از آن استفاده کنید! 🙂

اگر نظر یا پیشنهادی داشتید، مثل همیشه بسیار خوشحال خواهیم شد که آن را با ما در میان بگذارید. در انتها، برای عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما، روی لینک های زیر کلیک کنید. متشکرم!

دنبال کردن ما در اینستاگرام      عضویت در کانال تلگرام شرکت

Share this

نظر شما چیست؟