لطفا چند ثانیه صبر کنید در حال دریافت محتوای صفحه... ظاهرا سرعت اینترنت مناسب نیست! هرچه دریافت شده را نمایش بده!

درباره خدمات نامحدود

آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۵/۰۳/۲۲

مفهوم خدمات نامحدود ما چیست؟

در پلن های نامحدود، ما بر روی حجم فضای مصرف شده، مقدار ترافیک مصرفی و تعداد بانک های اطلاعاتی محدودیتی اعمال نکرده ایم. بر اساس شرایط ارائه خدمات شرکت، ما تا جایی که صرفه اقتصادی داشته باشد، تلاش خواهیم کرد که منابع سخت افزاری و ارتباطات اینترنتی مناسب، برای استفاده کاربران و مشتریان شرکت، از وب سایت شان را فراهم آوردیم.

چه جیزهایی در تعریف خدمات نامحدود ما نمی گنجد؟

سرویس های نامحدود ما، به هیچ عنوان بدان معنی نیستند که کاربری می تواند با استفاده بیش از حد از منابع و سایر اقدامات خود، موجب کاهش کیفیت خدمات برای سایر مشتریان شرکت شود. این سرویس ها برای شرکت های کوچک و متوسط و کسب و کارهای خانگی عادی طراحی شده اند. این سرویس ها برای برطرف کردن نیازهای میزبانی وب شرکت های بزرگ و سازمان ها طراحی نشده اند. همچنین، از این سرویس ها برای نگه داری بکآپ، نگه داری آرشیو فایل، ایمیل، داکیومنت ها و لاگ فایل ها و سایر مواردی که مستقیما در وب سایت استفاده نمی شوند، نمی توان استفاده نمود. علاوه بر موارد فوق الذکر، این سرویس ها مناسب دانلود سرورها و سرویس های پخش فیلم و صدا نمی باشند.

در صورتی که شرکت متوجه شود اکانتی بیش از حد از منابع سرور استفاده کرده است، اکانت کاربر به دقت چک می شود و در صورتی که مشتری راهکاری برای کاهش میزان مصرف و یا بهینه سازی سایت خود نداشت، وی ملزم به انتقال سایت و سرویس خود، به یک سرور مجازی یا اختصاصی می باشد. در صورتی که مشکل به وجود آمده موجب افت چشمگیر کیفیت سرویس ها برای سایر مشتریان شود یا مشکلات جانبی برای شرکت و سایر مشتریان به وجود آورد، شرکت مجاز است که نسبت به قطع موقت یا دائم سرویس مشتری تا برطرف نمودن مشکل یا جابجایی سایت، اقدام نماید. در چنین شرایطی، قطع سرویس می تواند بعد، هم زمان و یا حتی قبل از ارسال ایمیل یا تیکت به کاربر صورت پذیرد.

فروش بخش هایی از اکانت های نامحدود به سایرین توسط مشتری نیز کاملا ممنوع است. در صورت مشاهده چنین اکانت هایی، شرکت فورا نسبت به متوقف کردن آن اکانت اقدام خواهد نمود. فروش سرویس ها تنها برای مشتریان سرویس های نمایندگی مجاز است و سرویس های نامحدود، تنها و تنها برای یک شخصیت حقیقی و حقوقی می تواند استفاده شود.